Jak pracujeme

Postup, který od nás můžete očekávat

Způsob práce mezi námi a Vámi je něco, kam dáváme největší pozornost. Dáváme si na tom záležet. Zpočátku tedy společně absolvujeme intenzivnější část, kdy během několika setkání, která jsou vždy tématická, vše projdeme, prodiskutujeme a nastavíme. Získáme dost času Vás poznat a Vy nad vším přemýšlet. Následně nás čeká fáze druhá, dlouhodobá, kdy během dalších let máme naplnit a korigovat to, co jsme si řekli.

Jsme moderní a baví nás technologie. Videocally jsou tedy pro nás denním chlebem, je jedno kdo z nás se kde na světě nachází nebo v jakém je časovém pásmu - i proto máme klienty z Česka žijící mimo ČR. Umíme pracovat odkudkoliv, kdykoliv, maximum věci digitalizovat a  dělat vše příjemnější a dostupnější. Ale nebojte, umíme i offline a na začátku jej dokonce preferujeme.

Víme, že máte svoji práci, byznys, aktivity, rodinu, a proto jsme tu my, abychom Vám osobní život ulehčili a ten finanční posunuli.

Nejprve si zavoláme

První naše spojení proběhne po telefonu nebo přes videocall se Samuelem Pšejou (můžeme se ale samozřejmě domluvit i na osobním setkání). Zabere maximálně 30 minut. Řekneme si, jaké jsou Vaše očekávání a co pro Vás máme řešit. My Vám naopak představíme průběh naší spolupráce a její důležité body. Pokud bude spolupráce dávat smysl, dohodneme si další postup.

Posíláme nabídku a smlouvy

Do 48 hodin od našeho hovoru Vám při dohodnutí se na dalším postupu posíláme náhled na smlouvy mezi oběma stranami. Také Vám pošleme obsah plánu, shrnutí Vašeho očekávání a našich cílů, cenovou nabídku a následující harmonogram – obecný náhled je zde.

Potvrzení spolupráce

Vy máte následně čas si vše projít a potvrdit nám, že se do spolupráce pustíme, případně se doptat na doplňující dotazy. Smlouvu následně podepíšeme a platí se 1/2 jako záloha.

Stavíme finanční plán a diskutujeme o něm

Dalších 3 – 6 setkání stavíme samotný finanční plán dle harmonogramu z nabídky a dle dohodnutého rozsahu. Věnujeme mu tolik, kolik je třeba, protože jeho precizní podoba je pro perfektní výsledek důležitá. Zároveň Vám necháváme prostor vše vstřebávat, promýšlet a připomínkovat.

Realizujeme výstupy z plánu

Následně realizujeme veškeré kroky, které z plánu vzejdou. Zakládáme účty, vše nastavujeme, upravujeme a dáváme tomu systém, aby vše fungovalo. Některé výstupy realizují i lidé kolem nás: právníci, daňoví poradci, makléři apod.

Rekapitulujeme

Poté si ještě vše zrekapitulujeme, všechny smlouvy Vám online nahráváme na Váš drive, tvoříme Vám platební instrukce, předáváme všechny výstupy. Chceme mít jistotu, že všechny změny opravdu zapracujeme, a že se v nich vyznáte.

A pak spolu pokračujeme, věříme, hodně dlouho

Dle nastavených podmínek spolupráce pak spolu kvartálně nebo ročně komunikujeme. Posíláme Vám reporty, realizujeme plánované kroky, posloucháme, co se u Vás mění a reagujeme na to. Reagujeme i na to, co se mění kolem nás. Tato část je klíčová. Je to totiž část, díky které bude celý plán fungovat a opravu Vás díky němu dovedeme tam, kam chcete.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Odesláním formuláře na stránce dáváte souhlas souhlas se zpracováním osobních údajů.